Klienta profils: Iepazīstieties ar Astu Andriuškevičieni
Pāris pēdējo mēnešu laikā TransferGo emuārs ir iepazīstinājis jūs ar vairākiem apmierinātiem lietotājiem, kuri pārskaita naudu, izmantojot TransferGo. Mēs uzskatām, ka klienti ir mūsu labākā reklāma un sniedz emuāra lasītājiem ieskatu mūsu klientu daudzveidībā un tajā, kā un kādēļ viņi izmanto TransferGo.
- Pastāstiet mums mazliet par sevi.
Mani sauc Asta Andriuškevičienė. Man ir 50 gadi, un sākotnēji esmu no Lietuvas. Pašlaik es esmu riska pārvaldības aģentūras Lucion Services, Ltd. personāla vadītāja. Es dzīvoju Ņūkāslā pie Tainas, Ziemeļaustrumanglijā.
- Cik ilgi jūs dzīvojat Apvienotajā Karalistē?
Es šurp pārcēlos pirms 9 gadiem.
- Kādēļ jūs ieradāties Apvienotajā Karalistē?
Es esmu angļu valodas skolotāja un gribēju uzzināt vairāk par Apvienoto Karalisti, tās cilvēkiem un kultūru. Man patīk izaicināt sevi un izmēģināt jaunas iespējas.
- Kāpēc jūs sūtāt naudu uz mājām?
Man ir aizdevums, kuru es turpinu atmaksāt. Es arī sūtu naudu, lai palīdzētu maniem Lietuvā dzīvojošiem vecākiem.
- Kā Jūs uzzinājāt par TransferGo?
Mans brālis izmanto TransferGo, un viņš jūs ieteica.
- Kas jums patīk TransferGo?
Pakalpojums ir ātrs un piedāvā pārskaitījumus par zemu cenu. Tas ir ļoti vienkāršs un ērts veids, kā nosūtīt naudu uz . Uz mani atstāja iespaidu arī informācijas plūsma starp sūtītāju un saņēmēju.
- Vai Jūs ieteiktu TransferGo saviem draugiem un citiem cilvēkiem?
Es iesaku TransferGo ikvienam. Pakalpojums ir kvalitatīvs, ātrs un uzticams.
Mēs esam gandarīti, ka Asta ir apmierināta TransferGo lietotāja, un, ka varam palīdzēt viņai veikt . Uzklausot mūsu lietotājus, mēs gūstam vērtīgas idejas, lai padarītu TransferGo vēl labāku, jo ikviena lietotāja vajadzības un pielietojums ir unikāli. Kā Asta norādīja, informācijas plūsma ir svarīgs TransferGo platformas aspekts. Mēs aicinām jūs dalīties savā stāstā par dzīvi un darbu Apvienotajā Karalistē, vai jebkurā citā vietā, un par to, kā jūs izmantojat TransferGo, un, vai tas ir biznesa vai privātiem pārskaitījumiem.