Kā mēs risinām klientu sūdzības
Mēs vēlamies nodrošināt labāko pieredzi
Mēs cenšamies sniegt augstas kvalitātes klientu apkalpošanu un atbilst mūsu klientu cerībām. Mēs nopietni uztveram visas bažas un sūdzības un strādājam kopā ar tevi, lai atrisinātu jebkādas problēmas, ko tu mums izvirzi. Mēs aicinām klientus sniegt atsauksmes un priecājamies par iespēju labot lietas, ja tu neesi pilnībā apmierināts.
Mūsu sūdzību risināšanas procedūra ļauj mums izpētīt tavas bažas un savākt jebkādu papildu informāciju, ko tu sniedz, ļaujot mums ātri un efektīvi atrisināt problēmas. Ievērojot strukturētu sūdzību procesu, mēs nepārtraukti uzlabojam mūsu pakalpojumu un nodrošinām efektīvu komunikāciju ar mūsu klientiem.
Kā iesniegt sūdzību
Lai iesniegtu sūdzību mums, tu vari mums nosūtīt e-pastu uz [email protected].
Jūs varat sazināties ar mums no pirmdienas līdz piektdienai, no no 8:00 – 17:00 (CET), zvanot uz šiem klientu atbalsta tālruņiem:
+44 13 2980 1033
+371 678 59 665
+49 30 5683 8045
Turklāt, runājot ar Klientu atbalsta aģentu pa tālruni, tu vari pieprasīt sūdzības eskalāciju līdz vadītājam. Lai nodrošinātu personīgo datu aizsardzību, mūsu darbinieki tev uzdos dažus jautājumus, lai pārbaudītu tavu identitāti.
Kad tu iesniedz sūdzību
Mēs ievērojam mūsu sūdzību risināšanas procedūru, lai nodrošinātu, ka mēs ātri un efektīvi risinām visas problēmas un bažas.
Kad tu iesniedz sūdzību mums, tu vari sagaidīt:
– Tava sūdzība tiks atrisināta savlaicīgi, efektīvi un taisnīgi.
– Pieredzējis un apmācīts darbinieks risinās tavu sūdzību.
– Rakstisku apstiprinājumu 2 darba dienu laikā pēc tava sūdzības saņemšanas.
– Visas atbildes būs rakstiskas.
– Tava sūdzība tiks pilnībā izmeklēta.
– Tu saņemsi mūsu secinājumus un galīgo lēmumu 15 darba dienu laikā pēc sākotnējās sūdzības saņemšanas. Dažos gadījumos mums var būt nepieciešams to pagarināt līdz 35 dienām, lai nodrošinātu rūpīgu izmeklēšanu. Tomēr mēs tevi informēsim un darīsim visu iespējamo, lai to risinātu pēc iespējas ātrāk.
– Informāciju par mūsu izmeklēšanu un secinājumiem par jautājumiem, ko tu izvirzīji, ieskaitot pasākumus un darbības, kas veiktas kā rezultātā tavai sūdzībai.
– Jaunākās ziņas par mūsu progresu, ja mēs nevaram sniegt apmierinošu atbildi mūsu mērķa atbildes laikā.
– Informāciju par jebkuru attiecīgo iestādi, ja tu neesi apmierināts ar mūsu galīgo lēmumu.
Ja tu neesi apmierināts ar rezultātu
Šeit ir tas, ko tu vari darīt:
Par problēmām ar TransferGo Lithuania UAB:
Ja tu esi uzņēmuma klients un neesi apmierināts, tu vari vērsties tiesā Lietuvā.
Ja tu esi individuāls klients un neesi apmierināts, tu vari ievērot Lietuvas likumā noteiktos noteikumus.
Lai nosūtītu savu sūdzību Lietuvas Bankai, tu vari:
– Nosūtīt vēstuli uz Totorių g. 4, 01121 Vilnius
-Nosūtīt e-pastu uz [email protected]
– Izmantot Lietuvas Bankas sistēmu
-Sūdzību var adresēt Lietuvas Bankai vai FIN-NET tīklā, kas pieejams, izmantojot saiti https://finance.ec.europa.eu/consumer-finance-and-payments/retail-financial-services/financial-dispute-resolution-network-fin-net_en.
Par sūdzībām par TransferGo LTD:
Ja tu esi tiesīgs (patērētāji, mikrouzņēmumi, mazas labdarības organizācijas un mazas uzticības organizācijas), un ja sūdzība nav atrisināta vai mēs neesam tev nosūtījuši galīgo atbildes vēstuli, tu vari sazināties ar Finanšu ombudu pakalpojumu 6 mēnešu laikā. Šeit ir, kā viņus sasniegt:
– Rakstīt Finanšu ombuda pakalpojumam, Exchange Tower, London E14 9SR.
– Zvanīt 0800 023 4 567 vai, ja tu zvani no ārpus Lielbritānijas, zvanīt +44 20 7964 0500
– Nosūtīt e-pastu uz [email protected]
– Apmeklēt www.financial-ombudsman.org.uk, lai iegūtu vairāk informācijas.
Ja tu nepiederi nevienā no šīm kategorijām, mēs joprojām darīsim visu iespējamo, lai tava sūdzība tiktu risināta taisnīgi un objektīvi.